NYT! vedr. Trepartsaftalen


Der er i dag tirsdag den 31. marts 2020 meldt ud fra Fagbevægelsens Hovedorganisation, at der nu tillades en ret stor mulighed for fleksibilitet.

Arbejdsgiver kan benytte trepartsaftalen, når han vil hjemsende mindst 30% af medarbejderne.

Medarbejderne kan arbejde en uge og hjemsendes i en uge osv.

På den måde kan trepartsaftalen bruges på de klinikker hvor personalet er delt op i to hold der kører uden berøring med hinanden.

OG medarbejderne kan beholde deres løn!

Dette er en væsentlig bedre aftale end at indgå aftale om arbejdsfordeling, da trepartsaftalen rummer alle, både dem der tilhører en risikogruppe incl. de gravide, elever, samt dem der ikke har stået i en A-kasse i et fuldt år og dermed har optjent dagpengeret.

Staten betaler i denne ordning 75% af medarbejdernes løn dog max. 30.000 kr. pr. medarbejder pr. måned.

Dvs. arbejdsgiver selv betaler 25% og løn over 30.000 kr. pr. medarbejder pr. måned

 

 

 

Følg med på Facebook

Used for the like, share, comment, and reaction icons

5 dage siden

Veterinærsygeplejerskernes Fagforening

I aften fejrer vi det nyeste hold Fagveterinærsygeplejersker i Tandbehandling. Rigtig hjertelig tillykke til jer allesammen. Hvor er I seje 💪🏼🇩🇰🥳🥂💐 ... Se mereSe mindre

I aften fejrer vi det nyeste hold Fagveterinærsygeplejersker i Tandbehandling. Rigtig hjertelig tillykke til jer allesammen. Hvor er I seje 💪🏼🇩🇰🥳🥂💐

Kommentér på Facebook

Kæmpe stort tillykke til jer alle 🥳🎊🍾🥂🇩🇰 Glæder mig til at give dig et stort tillykke kram, Kristina 🥰💪

Tillykke 💪

Stort tillykke til jer ❤️

Hey kæmpe tillykke Sandra Hjartved-Offersen (og resten af holdet), hvor er du sej ❤️ Magnus vil gerne booke en tid hos dig! 🦷🪥

Stort tillykke. 🙌🥳

Kæmpe stort tillykke og ja velkommen til holdet... ❤️🇩🇰🇩🇰🇩🇰

I er så seje!! Kæmpe stort tillykke 🥳🥳

KÆMPE stort tillykke og velkommen på holdet 🇩🇰🥳🥰

Stort tillykke til jer alle 🙏 Og extra kæmpe hjerteligt tillykke til "vores" mega seje Julie Frederiksen 😘🫶❤️

Stort tillykke til jer alle 🇩🇰🇩🇰🇩🇰💪😃🤗🤗

Kæmpe stort tillykke! I er seje! 🦷🦷

Kæmpe stort tillykke 🦷

Kæmpe stort tillykke til jer alle. 🇩🇰👍

Stort tillykke 🥂 🇩🇰👍

Stort tillykke til alle 💪💞

View more comments

📣 VSP Familiedyr 📣
Program for fredag den 23. oktober 2026

Maria Søndergaard 👉 Hvordan kommer vi i gang med TIVA?
Kim Starke 👉 Ledelse og kommunikation på arbejdspladsen

ℹ Se hele programmet og tilmeld dig i linket i kommentarsporet
... Se mereSe mindre

📣 VSP Familiedyr 📣
Program for fredag den 23. oktober 2026

Maria Søndergaard 👉 Hvordan kommer vi i gang med TIVA?
Kim Starke 👉 Ledelse og kommunikation på arbejdspladsen

ℹ Se hele programmet og tilmeld dig i linket i kommentarsporet

Ønsker du at blive medlem? Kontakt os i dag

Bliv medlem
Bliv medlem

Min side