VSP søges til ny oprettet stilling i VETgruppens Callcenter

Til vores landsdækkende veterinære callcenter beliggende i Aabenraa, søger vi en VSP, der har modet på nye udfordringer, og som samtidig gerne vil udnytte sine evner og faglighed i en stilling, hvor man får kombinationen af administrative opgaver i callcenteret og de praktiske opgaver i klinikken.

Om stillingen:
Callcenteret er startet af VETgruppen ud fra visionen om at sikre familiedyr og deres ejere tryghed og omsorg ved nærhed og høj faglighed. Vi vil yde den bedste kundeservice for vores klinikkers kunder, og hele kundeoplevelsen starter allerede i telefonen, hvor callcenteret skal være med til at sikre endnu bedre service og mere nærvær.
Callcenteret er i sin spæde start og du vil derfor være en vigtig medspiller i hele etablerings-processen.
Vi søger efter en medarbejder med naturlig flair for at skabe en nærværende relation til alle vores klinikkers klienter gennem telefonen.

Vi forventer at:
• Du er en teamplayer med kendskab til branchen
• Du sætter en ære i at yde en god service og at du kan smile igennem telefonen
• Du er kundeminded med et godt humør
• Du har lyst til at påtage dig administrative opgaver
• Du vægter faglighed og den kollegiale sparring højt’

Vi tilbyder:
• En fast stilling på 32 timer, med mulighed for flere timer på sigt, hvis dette ønskes. Stillingen er en delt stilling med 3 faste dage i vores callcenter og 2 dage på vores dyrehospital i Aabenraa og Tønder. Der er ingen vagtforpligtelse.
• Der vil på sigt være mulighed for at arbejde hjemmefra, de dage man er i callcenteret.
• Mulighed for at være med helt fra opstarten af callcenteret – din mening er vigtig for os!
• Få ansvar for forskellige opgaver i forbindelse med callcenteret og også på klinikkerne
• Du bliver en fast del af vores unge team, hvor smil og det kollegiale vægtes højt.
• Et fagligt miljø på vore dyrehospitaler, som satser på udvikling og selvstændigt ansvar for VSP funktionen

Om VETgruppen:
VETgruppen er en dansk kæde af dyreklinikker. Vi ønsker at give vores kunder den nære kontakt, som forbindes med den lokale dyrlæge samtidig med, at vi kan tilbyde specialiserede behandlingstilbud. For dig som kommende medarbejder kan VETgruppen tilbyde rig mulighed for faglig og personlig udvikling under ordnede forhold. VETgruppens egen efteruddannelsesafdeling faciliterer bl.a. praktiske kurser med anerkendte forelæsere i emner efterspurgt af medarbejderne. Vi tror på, at et stærkt socialt kollegaskab er væsentligt for en god og velfungerende hverdag.

Har dette vækket din interesse?
Så send din ansøgning til alice.callcenter@vetgruppen.dk.
Spørgsmål vedr. stillingen kan stilles til Alice Löfving, teamleder, på tlf. 2324 2724.
Vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt, og der vil derfor blive afholdt løbende samtaler, dog med foreløbig frist for indsendelse af ansøgning den. 25.09.2020