Evidensia Dahlgaard Dyreklinik i Birkerød søger dygtig receptionist

Brænder du for at give den gode kundeoplevelse og den professionelle kunderådgivning – så er dette jobbet for dig!

Evidensia Dahlgaard Dyreklinik har lige nu en spændende stilling ledig, og for den rette ansøger er der tale om en stilling, hvor du bliver omdrejningspunktet for vores klienter og deres kæledyr samt engagerede og søde kollegaer, der hver dag gør en stor indsats for kæledyrene og deres ejere. Befinder du dig godt i en travl hverdag, og er du god til at bevare roen og overblikket, og brænder du samtidig for salg og kundeservice på et højt fagligt niveau, så læs videre!

Evidensia Dahlgaard Dyreklinik i Birkerød består af et dygtigt team af engagerede dyrlæger og sygeplejersker samt elever, som du naturligvis bliver en integreret del af.  På klinikken gør vi hver dag en stor forskel for vores patienter, så vi sikrer, at både patienter og klienter kommer i centrum og får vores fulde opmærksomhed.

Dahlgaard Dyreklinik er inde i en spændende udvikling, hvor vi har stor fokus på faglig udvikling både inden for intern medicin og kirurgi.

Vores reception er omdrejningspunkt for vores patienter og dets ejere samt øvrige kunder, og det er derfor helt afgørende for vores klinik at sikre høj faglighed kombineret med ansvarlighed, ro i maven og det fulde overblik. Man er i jobbet ansigtet udadtil – både pr. telefon og i receptionen.

Vi forventer at du

  • Er uddannet veterinærsygeplejerske eller har anden relevant uddannelse med god erfaring i receptionistarbejde
  • Er lidt af en multikunstner, der både kan ”sælge varen” og samtidig levere super service, hvor du går forrest, tager ansvar og kommunikerer på et højt professionelt niveau – både eksternt og internt
  • Er vant til og kan lide at arbejde i en reception, med alt hvad dette indebære inden for salg og service til vores dyreejere, kollegaer samt øvrige kunder
  • Besidder et højt energiniveau, er mødestabil og har en god og sund arbejdsmoral
  • Er proaktiv og robust med et godt overblik også i pressede situationer
  • Er ansvarsbevidst, udpræget teamplayer, der ikke er bleg for at spørge til råds
  • Er god til at kommunikere og skabe kontakt til klinikkens klienter og øvrige kollegaer
  • Kan lide alle de forskelligartede administrative opgaver i en reception herunder telefonbetjening, telefonrådgivning, bookning af patienter, salg over telefonen af klinikkens ydelser, kasseoptælling, kontakt til forsikringsselskaber, leverandører og kollegaer m.m.
  • Kan lide at varetage den koordinerende funktion på en dyreklinik

Vil tilbyder

  • At du bliver en del af en spændende organisation af både dyrlæger, veterinærsygeplejersker, elever og studerende, der alle brænder for at gøre en forskel for vores patienter
  • En attraktiv arbejdsplads, hvor vi har det sjovt – også når det går stærkt
  • Forskellige personalegoder og en god sundhedsforsikring
  • At blive del af en større koncern og et netværk af kollegaer til gensidig inspiration og fællesskab. Vi afholder løbende flere sociale og faglige arrangementer

I din ansøgning bedes du lægge vægt på din motivation for at søge stillingen hos Evidensia Dahlgaard Dyreklinik.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Operational Manager Ann-Sofi Brandt på tlf. 81 88 71 77.

Send din ansøgning snarest muligt på nedenstående link (vi indkalder løbende til samtaler).

søg stillingen her

Vi glæder os til at høre fra dig.